Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Rabu, 17 Oktober 2012

Cover Rekod Kehadiran KM1M Peringkat Negeri Sabah

Draf Cover Pendaftaran Kehadiran 
Program KM1M by etuza.


   SK. Penagatan, Keningau diberi tugasan sebagai AJK Pendaftaran sempena Program KM1M pada 24hb Okt 2012 peringkat negeri Sabah, di mana tempat program besar ini dilaksanakan di Keningau sebagai tuan rumah dan disambut gilang gemilang di SM Ken Hwa, Keningau, Sabah.

Mudah saja pendaftaran ini, tetapi jika kita tidak ikhlas maka kerja mudah menjadi satu kerja yang maha berat atau amat susah dilaksanakan. Selaku kakitangan SK. Penagatan, saya selaku GPM menyahut cabaran tugas ini dengan penuh ikhlas. Ini antara lain tugas luar. Cuma rasa terkilan peralatan seperti meja khas untuk pendaftaran rupanya susah nak dapatkan. GPM harus berbincang dengan guru besar sekolah agar meja lipat yang ada di PSS SK. Penagatan dipinjam nanti pada 23hb Okt 2012. Risau jika benar2 SM Ken Hwa tidak sediakan meja, kerana Pengetua sekolah tersebut dah berkali-kali katakan bahawa mereka kekurangan meja. Saya agak keliru di sini. Tak tahu kenapa. Apapun insyaallah akan cuba yang terbaik nanti.

Mengenai borang pendaftaran kehadiran draf yang etuza buat hanya simpal saja..inilah yang kat bawah ni ya. Harap En. firdaus di PKG dapat terima. Mudahkan saja ya..apapun saya buat borang kosong sahaja. 

    ( Contoh borang pendaftaran kehadiran )~ En. Firdaus ok lah nikan..hehehe…)
    Bil
    Nama
    Alamat
    Status buku
    Warna tag buku
    Tanda tangan
    01
    Mustafah M
    PKG
    PKG
    Hijau
    …..







     CONTOH











    Esok GPM SK. Penagatan akan berbincang dengan AJK AKS untuk memperbanyakkan borang ini. Harap tiada masalah. 


By: etuza